de Eugene Ionesco, regia Alexandru Dabija
Îl cunoașteți?
Doamna: Antoaneta Zaharia
Tânărul: Pavel Bartoş
Salonul Auto
Domnul: Ionel Mihăilescu
Domnișoara: Oana Ștefănescu
Vânzătorul: Gelu Niţu
Guturaiul Oniric
Clientul: Gelu Niţu
Domnișoara: Antoaneta Zaharia
Doctorul: Mircea Constantinescu
Lacuna
Prietenul: Gelu Niţu
Academicianul: Ionel Mihăilescu
Soția academicianului: Oana Ștefănescu
Menajera: Antoaneta Zaharia
Fata de măritat
Domnul: Mircea Constantinescu
Doamna: Dorina Lazăr
Bărbatul-fată: Ionel Mihăilescu
Regia: Alexandru Dabija
Scenografia: Alexandru Dabija și Laura Paraschiv
Muzica: Ada Milea
Traducerea: Vlad Russo și Vlad Zografi
Turneu la Brașov, 24 februarie 2010
Festivalul Reflex de la Sfântu Gheorghe, 25 martie 2009
Festivalul Internațional de Teatru, Sibiu, 3 iunie 2008
FestCO – Festivalul Comediei Românești, 23 mai 2008
Festivalul VEDETEatru, Buzău 10 mai 2008
Turneu la Focșani, 24 martie 2008
Festivalul Național de Teatru, București, 14 noiembrie 2007
Festivalul de Teatru, Piatra Neamț, 28 octombrie 2007
Festivalul de Comedie, Galați, 15 octombrie 2007
Festivalul Dramaturgiei Românești, Timișoara, 9 octombrie 2007
Festivalul de Teatru Clasic, Arad, 7 octombrie 2007
Festivalul “Povești pentru Copii și Oameni Mari”, Alba Iulia, 5 octombrie 2007
Turneu la Paris la Theatre de La Huchette, 5-6-7 septembrie 2007
Premiul pentru Cel mai bun Spectacol la Festivalul Comediei Românești – FestCO, 2008
ALEXANDRU DABIJA – Premiul Național pentru Artă, categoria Spectacol acordat de Ministerul Culturii și Cultelor, 2008
ANTOANETA ZAHARIA – Premiul pentru interpretare feminină, Festivalul VEDETEatru, Buzău, 2008
Nominalizare la Premiul UNITER pentru Cel mai bun spectacol, 2008
ALEXANDRU DABIJA – Nominalizare la Premiul UNITER pentru Cel mai bun regizor, 2008
Premiul pentru cel mai bun spectacol la Festivalul Dramaturgiei Românești, Timișoara, 2007
ALEXANDRU DABIJA – Premiul pentru cel mai bun regizor, Festivalul Național de Comedie, Galați, 2007
Durata spectacolului: 1h 10′
Extrase de presă
Limbajul e un comportament de o vitalitate uluitoare. Și asta se vede perfect în jocul relaxat, inteligent parodic și deloc teatral al actorilor pe care Dabija îi supraveghează abil, tocmai în ideea unei interpretări cât mai neartificiale. Situațiile cinic suculente sunt cele care creează premisa unui stil de joc rotund, fără inutile supralicitări.
Ionesco – cinci piese scurte este un spectacol-bijuterie, lucrat cu atenție la nuanțe și care dezvăluie în profunzime sensurile „neînțelesului” ce ne par adeseori absurde.